خرید انواع سانتریفیوژ با کیفیت

مزایای استفاده از سانتریفیوژ

خرید انواع سانتریفیوژ با کیفیت

۴ بازديد
نیروی گریز از مرکز نسبی (RCF) با نیروی x گرانش یا نیروی g اندازه گیری می شود. نیرویی است که بر محتویات روتور وارد می شود که در نتیجه چرخش های روتور ایجاد می شود. از سوی دیگر، چرخش در دقیقه (RPM) به عنوان سرعت سانتریفیوژ توصیف می شود. نیروی اعمال شده به محتویات بسته به اندازه روتور سانتریفیوژ متفاوت است. RCF، نه RPM، محلول های آبی را در سانتریفیوژ جدا می کند.
آیا مواد بسیار خورنده را می توان سانتریفیوژ کرد؟
خیر، ممکن است باعث آسیب های مادی شوند و مقاومت مکانیکی را مختل کنند.
تفاوت عمده بین میکرو سانتریفیوژ Esco و سانتریفیوژ رومیزی چیست؟
تفاوت بین میکرو سانتریفیوژ و سانتریفیوژ centrifuge رومیزی به شرح زیر است: 1) میکرو سانتریفیوژ می تواند حداکثر حجم 88 میلی لیتر را بارگیری کند در حالی که سانتریفیوژ رومیزی می تواند تا 1500 میلی لیتر حجم داشته باشد. 2) نوع روتوری که می توان برای میکرو سانتریفیوژ استفاده کرد فقط روتورهای با زاویه ثابت است در حالی که برای سانتریفیوژ رومیزی می توان از روتورهای چرخشی و روتورهای زاویه ثابت استفاده کرد. 3) سانتریفیوژ رومیزی دارای سیستم تشخیص خودکار روتور است، بدون نیاز به تنظیم دستی نوع روتور. از طرفی میکرو سانتریفیوژ دارای سیستم تشخیص خودکار روتور نیست، بنابراین نیاز به تنظیم دستی نوع روتور وجود دارد.
سانتریفیوژ یک دستگاه آزمایشگاهی است که برای جداسازی مخلوط ها یا نمونه های ناهمگن بر اساس اندازه، چگالی، شکل، سرعت روتور و ویسکوزیته محیط استفاده می شود. به طور کلی، دو نوع سانتریفیوژ وجود دارد: میکرو سانتریفیوژ و سانتریفیوژ رومیزی. این دو در ظرفیت نمونه و انواع روتور مورد استفاده متفاوت هستند، اما هر دو برای جداسازی نمونه با قرار دادن نمونه ها در یک ظرف حاوی در یک چرخش با سرعت بالا استفاده می شوند. این معمولاً در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های تشخیصی برای آزمایش خون و ادرار، در مؤسسات تحقیقاتی برای پلت‌سازی DNA/RNA و سایر روش‌های آزمایشگاهی که نیاز به جداسازی اجزای مختلف یک مایع یا نمونه سانتریفیوژ prp دارند، استفاده می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.